Puchýřky naplněné tekutinou

Dobry den, jsem právě na dovolené na Filipínách. Před několika dny se mi udělala vyrážka na rukou, nohou i trupu a neustále se zhoršovala, až se na ní začali dělat malé puchýřky naplněné tekutinou, ty samy praskají a na kůži vytváří žlutou zaschlou vrstvu. Už několikrát jsem i v dospělosti trpěl na impetigo a vozím proto sebou na exoticke cesty nouzova antibiotika Azitromycin 500. S doměním že jde o impetigo jsem včera tyto třídenní antibiotika nasadil. Zatím je to 16 hodin od první tablety a situace se nijak vyrazne nezlepsila. Zaroven jsem zakoupil antibakterialni sprej a mydlo ale hygienicke podminky jsou zde bohuzel horsi. Za tri dny uz odsud odlitam zpet, tak nevim zda chodit na nejakou mistni kliniku, nebo jen pockat jestli antibiotika zaberou a problem vyresit v ČR. Mám sebou také mast Bactroban a Framykoin, ktere mohu pouzit. Zadne dalsi komplikace jako horecka a podobne se u me neobjevili. Jen tato velmi svediva vyrazka. Pro ilustraci prikladam fotografie. Předem děkuji za odpověď.