Začala som užívať lieky na akné

Dobrý deň, Potrebujem pomoc. V decembri som začala užívať lieky na akné (presnejšie Isotretinoin Actavis). Mala som polovičnú dávku no ani tá mi nerobila extra dobre. Mala som strašne suché pery, na rukách a na niektorých častiach tváre sa mi robili až ekzémy -nepomáhalo ani neustále krémovanie ale keď som bola u doktorky na vyšetrení vraj to tak má byť a telo si musí zvyknúť na vysokú dávku vitamínu A. hovorím si okey. to, že sa mi spolužiačky smiali, že tie pery vyzerajú hrozne som prežila. No potom som začala mať problém s menštruáciou. mala som ju 2týždne stále. potom som mala 2 týždne pauzu, potom znovu 2 a 2tyždne a zas 2 týždne menzes. hovorím si teda, že by som mala ísť k doktorke. keď mi tá menštruácia po tých 2t skončila mala som len 4dni pauzu a zas začal nepekný krvavý výtok. K doktorke som sa objednala hneď ako sa dalo. pri vyšetrovaní mi nič nezistila. vraj je všetko ok a že mám len výkývy alebo také niečo. ale ako také niečo môžem mať? nepoviem keby mám prvý, druhý rok menštruáciu ale keď ju mám už skoro 7rokov tak to teda nechápem. a tak mi gynekologicka predpísala duphaston na úpravu (antikoncepciu som nechcela-nemám s ňou dobré skúsenosti. ). keď som užívala lieky na úpravu bolo skoro všetko ok. dávkovanie som mala na 3mesiace a ked mi popri tých liekoch začala menštruácia(to už bol posledný krát čo som mala uzívať duphaston), ktorá mala začať až o 5 dní tak som sa zľakla a prestala som užívať oba lieky aj na úpravu, aj na akné. ked som to prestala užívať menštruácia mi meškala až mesiac. Takže som šla znovu ku gynekologičke. zas všetko ok a dala mi znovu lieky na upravu, ktore potrebujrm aby mi náhodou menzes nezačal na dovolenke (skazilo by mi celý výlet u mora). lieky budem užívať tak ako mám neposúvala som si nič. pekne chcem aby mi to pokračovalo tak ako to má byť po danom cykle. a vcera(20. 7) i dnes som mala zase trochu špinavý výtok(akurát 23. 7. 2018 som mala začať užívať duphaston 10dní). mám sa niečoho obávať? Lebo už fakt neviem k čomu to mám dať. mám to z tých liekov od kožnej alebo je nejaká pravdepodobnosť, že mi niečo môže byť no doktorka si to nevšimla? . ďakujem že ste to dočítali až do konca a ešte viac. Ďakujem za radu, pretože ja už som úplne zúfalá