Byla jsem na miniinterupci v 5. týdnu

Dobrý den, 2. července jsem byla na miniinterupci v 5. týdnu těhotenství. Vše proběhlo v pořádku. Bohužel jsem ale zjistila, že mi paní doktorka zapomněla předepsat antikoncepci, takže jsem si ji vzala až 5. den krvácení. Od té doby pravidelně ve stejný čas užívám hormonální antikoncepci. Byla jsem i na kontrole po 14 dnech a vše v naprostém pořádku. Abych ale měla jistotu, tak jsem si 20. července po sexu vzala "pilulku po sexu" zabraňující těhotenství, protože jsem se bála, že by antikoncepce ještě nebyla účinná. Dnes jsem začala krvácet. Je to 20. dnů od prvního dne krvácení. myslíte si, že by se mohlo jednat o menstruaci? Cítím na sobě příznaky menstruace, které běžně mívám, ale jedná se zatím o špinění. A můžete mi prosím poradit, jak mám postupovat s braním antikoncepce, když mi ze současného platíčka zbývají ještě 4 prášky? Mám je dobrat, nebo udělat týdenní pauzu? Nechci opakovat stejnou chybu, ale chci si být jistá, že jsem chráněná. Prášky beru pravidelně, ve stejnou hodinu každý den. Děkuji.