Problém so začervenaním penisu

Dobry den prajem, potrebol by som poradit, mam uz dlhsie problém so zacervenanim penisu /zalud a předkožka/, v poslednom case možno uz aj 2 mesiace ma to zacalo palit a po stlaceni pobolievat, bol som pri koznej /ona mi zobrala stery, ktore ale nezistili nic/, bral som uz vselijake masticky. canesten, fungicidin, fucidin H, jenamazol, obklady v hypermangane a poslednu masticku ktoru si teraz davam je primafukcort. vsetko trosku pomoze ale nezmizne to uplne a nasledne sa to vrati, zhorsi sa to. teraz po 4 dnoch mastenia primafucort mastou mam zalud a predkozku velmi cervenu a cistlivu na dotyk a cistivu aj při v styku s vodou, pali to, neviem uz co mam robit, co to moze byt. kozna mi brala este aj krv, ci nahodou nemam chlamydie. v prilohe posielam fotku jako to vyzera teraz po masteni, neviem ci som si to uz tou mastou spalil alebo co sa stalo. Vopred dakujem za odpoved.